Anda calon TEMUDUGA Penguasa Kastam W41 anjuran SPA?! Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini exam ini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.

Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber


Tuesday, May 29, 2012

Slogan Perkhidmatan Kastam Diraja Malaysia


Huraian Slogan Perkhidmatan Kastam Diraja Malaysia

Sesungguhnya pelanggan menghargai organisasi yang menyediakan perkhidmatan berkualiti dan cemerlang. Pelanggan JKDM bukan sahaja melibatkan pelanggan luaran tetapi juga pelanggan dalaman iaitu warga Jabatan.


Anda dipanggil ke Penguasa Kastam W41 / Pembantu Penguasa Kastam Wk19? Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.





Delivered by FeedBurner

PENTING: Masukkan selain daripada emel Yahoo. 10-15 minit kemudian, semak emel pengesahan yang dihantar kepada anda dan klik link pengesahan disertakan!


Di samping itu JKDM juga perlu memenuhi kehendak stakeholders dalam melaksanakan perkhidmatan yang diberi kepada pelanggan. “Anda” bukan sahaja bermaksud pelanggan luaran tetapi juga pelanggan dalaman dan stakeholders. Untuk melahirkan pelanggan yang ceria, JKDM mestilah berjaya menangani seberapa boleh isu atau masalah yang membelenggui pelanggan.

Jika ini berjaya dicapai, sudah tentulah matlamat utama JKDM di dalam menyumbang pungutan hasil yang tinggi kepada negara berjaya dicapai dan semua pihak akan merasa gembira kerana mereka telah memberikan sumbangan secara bersama.

-----

Anda dipanggil calon Penguasa Kastam WK41? Sila rujuk pautan di bawah:

atau mungkin anda dipanggil ke Pembantu Penguasa Kastam WK19? Kalau begitu, yang ini anda baca:

>> Rujukan Temuduga Pembantu Kastam WK19

1 comment:

  1. PRAGMATICID: CASINO & GAMES - Mapyro
    Welcome to 창원 출장안마 the 대구광역 출장샵 official 구리 출장샵 MapYRO® GAMES database, where you can easily find the best and newest games, 포항 출장마사지 reviews, complaints, and more. 여주 출장안마

    ReplyDelete