Anda calon TEMUDUGA Penguasa Kastam W41 anjuran SPA?! Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini exam ini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.

Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber


Monday, September 8, 2014

Makluman: Peperiksaan Ulangan Penguasa Kastam W41

Seperti yang anda sedia maklum, daripada maklum balas yang diterima, didapati pelbagai isu timbul ketika peperiksaan Penguasa Kastam yang dibuat pada 06 September lepas.

Pihak SPA menerima banyak aduan berkaitan perkara tersebut dan telah mengambil langkah proaktif. Sehubungan itu, pada 08 September SPA telah mengadakan Mesyuarat Bil. 31/2014 (2681) dan memutuskan untuk mengadakan semula peperiksaan ulangan kepada calon yang menghadapi masalah teknikal.

Untuk makluman, exam ulangan ini akan diadakan pada 10 September 2014  bersamaan dengan hari Rabu. Bermula jam8.00 malam hingga 10.55 malam.

Jadi sekiranya anda turut mengalami masalah serupa dan ingin menduduki semula peperiksaan ini, kami galakkan anda membuat aduan kepada pihak SPA selewat-lewatnya pada 10 September 2014 jam 12.00 tengahari.

Penting: Hanya calon yang membuat aduan sahaja yang akan dibenarkan SPA menduduki semula peperiksaan ulangan ini!

Sila kemukakan aduan anda melalui pautan berikut:

>> Aduan Peperiksaan Online SPA

Pengumuman rasmi berkenaan peperiksaan ulangan Penguasa Kastam ini boleh dibaca semula melalui pautan di bawah:

>> Pengumuman SPA Ulangan Peperiksaan Penguasa Kastam

------------

Satu lagi berita baik!

Kepada anda yang terlepas jualan rujukan peperiksaan Penguasa Kastam W41 pada 06 September lepas. Peluang dibuka sekali lagi. Iya.. Jualan rujukan peperiksaan Penguasa Kastam W41 akan dibuka semula. TAPI cuma untuk SATU HARI saja! Bermula sekarang hingga jam11.59 malam pada 09 September. Rebutlah peluang kedua ini. Klik pautan jualan ini.

Atau terus buat pembelian melalui butang di bawah!
http://goo.gl/xOGUXW

No comments:

Post a Comment