Anda calon TEMUDUGA Penguasa Kastam W41 anjuran SPA?! Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini exam ini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.

Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber


Wednesday, September 3, 2014

Jualan Rujukan Penguasa Kastam W41 Akan Ditutup Hari Ini!

Penafian: Ini hanyalah ingatan mesra. Tiada niat memaksa, jauh sekali mendesak. Masa depan anda adalah bergantung sepenuhnya kepada keputusan-keputusan 'kecil' yang anda buat sepanjang perjalanan kehidupan ini. Termasuklah keputusan yang bakal anda ambil hari ini.

Sehingga ini sedang ditulis, masa hanya berbaki lebih kurang 1 hari, 2 jam, 20 minit dan 38 saat sebelum Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 ditutup jualannya. Untuk masa yang lebih tepat, anda boleh semak sendiri dengan pergi ke laman rasmi melalui pautan berikut:

>> Laman Rasmi Rujukan Penguasa Kastam W41

Iya.. Jualan pakej akan DITUTUP HARI INI bersamaan dengan 4hb September 2014!

Sekali lagi dinyatakan, berikut adalah 9 faedah yang akan anda perolehi daripada pakej ini:

01. Tahukah anda dalam setiap 'Seksyen' terdapat pecahan tambahan yang bakal merungsingkan anda? Tak perlu risau, pakej ini akan tunjukkan kepada anda bagaimana 'pecahan dalam pecahan' tersebut!

02. Tujuh PECAHAN dalam seksyen A dan satu PECAHAN WAJIB yang ramai calon terlepas pandang. Pakej ini tunjukkan kepada anda untuk memudahkan persediaan peperiksaan anda nanti?

03. 40++ TAJUK NOTA RINGKAS berkaitan Kastam Diraja Malaysia, inisiatif dan perlaksanaan program dan kempen kesedaran anda perlu tahu sebagai senjata persediaan peperiksaan anda! Pakej ini bantu anda menjimatkan masa mencari bahan yang TEPAT yang perlu untuk anda baca. Anda jimat 9 JAM dari masa anda!

04. Contoh Soalan untuk 'Seksyen A'. LEBIH 80 Soalan pelbagai pecahan. BONUS! Extra soalan berkaitan GTP! BONUS! Extra Soalan berkaitan GST! BONUS! Extra soalan berkaitan JAWATAN! Jawapan disediakan!

05. Contoh Soalan untuk 'Seksyen B'. LEBIH 60 Soalan pelbagai pecahan. Jawapan disediakan!

06. Contoh Soalan untuk 'Seksyen C'. Lebih 150 Contoh Soalan. Jawapan disediakan!

07. Nota KHAS berkaitan GST (HOT!). Mungkin ada yang tidak tahu GST dikendalikan sepenuhnya oleh pihak KASTAM dan anda pula bakal menduduki peperiksaan jawatan Penguasa Kastam!

08. Nota KHAS berkaitan GTP (TERBARU 2014!). 2015 merupakan tahun perlaksanaan GST yang akan dikendalikan oleh pihak Kastam. Kemungkinan untuk soalan berkaitan GST keluar untuk sesi 6 September ini adalah sangat besar!

09. FAKTA PENTING, soalan peperiksaan memasuki perkhidmatan Awam 2013 yang lepas, isu GTP menjadi soalan dalam 'Seksyen A'? Untuk tahun ini mungkin GST menjadi pilihan soalan SPA?

Anda mungkin tertanya di dalam hati, berapakah gerangan calon yang sudah membuat keputusan mengorak langkah jauh ke hadapan melalui pembelian pakej ini? Seperti yang saya katakan kelmarin, jumlahnya sudah mencecah hampir 2,500 orang dan masih bertambah setiap minit! Anda kurang percaya? Lihat screenshot tempahan yang dikongsikan oleh pihak Infokerjaya Resources di bawah:

Tak perlu fikir lagi, lagi lambat anda buat keputusan untuk membeli, lagi jauh calon lain meninggalkan anda! Terus buat pembelian melalui butang di bawah!
http://goo.gl/xOGUXW

No comments:

Post a Comment