Anda calon TEMUDUGA Penguasa Kastam W41 anjuran SPA?! Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini exam ini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.

Delivered by FeedBurner

Jumlah Subscriber


Thursday, August 28, 2014

3 Peringkat Tapisan Calon Penguasa Kastam Gred WK41

3 Peringkat Tapisan Calon Penguasa Kastam Gred WK41 | Menduduki, menjawab dengan baik dan lulus cemerlang Peperiksaan Penguasa Kastam Gred WK41 ini hanyalah syarat pertama sebelum melayakkan anda untuk ke peringkat seterusnya. Ini kerana, selepas lulus peperiksaan ini, barulah anda layak untuk ke peringkat yang seterusnya.

Secara ringkas, untuk membolehkan anda menjawat jawatan Penguasa Kastam Gred WK41 anda perlu melepasi dengan 3 peringkat tapisan seperti berikut :


Anda dipanggil ke Penguasa Kastam W41 / Pembantu Penguasa Kastam Wk19? Sila masukkan emel di bawah untuk mendapatkan format terkini, panduan khas dan pelbagai tips-tips penting daripada kami.





Delivered by FeedBurner

PENTING: Masukkan selain daripada emel Yahoo. 10-15 minit kemudian, semak emel pengesahan yang dihantar kepada anda dan klik link pengesahan disertakan!


Peringkat 1 : Peperiksaan Online Penguasa Kastam WK41
Peringkat 2 : Program Competency Assessment Centre (CAC)
Peringkat 3 : Temuduga Oleh Panel Penguasa Kastam WK41

Hanya setelah anda berjaya melalui kesemua peringkat ini sahajalah barulah anda layak bergelar TUAN dan PUAN PENGUASA KASTAM!

Nota:
Walaupun secara amnya, calon-calon adalah dikehendaki melepasi tiga tapisan lazim seperti yang disenaraikan di atas, akan tetapi pihak SPA sebagai badan yang dipertanggungjawabkan dalam proses pengambilan calon adalah BERHAK MEMINDA mana-mana syarat atau peringkat atau tapisan yang mereka fikirkan perlu. Ini bermakna, boleh jadi anda perlu melalui ketiga-tiga tapisan atau empat tapisan (dengan tambahan peringkat lagi) atau barangkali cuma dua tapisan sahaja. Pihak calon dan pihak luar tidak mungkin akan mengetahui hal ini dengan tepat, kerana itu terpulang kepada budi bicara pihak SPA menurut peruntukan dan bidang kuasa yang mereka miliki.

-----

Anda dipanggil calon Penguasa Kastam WK41? Sila rujuk pautan di bawah:

atau mungkin anda dipanggil ke Pembantu Penguasa Kastam WK19? Kalau begitu, yang ini anda baca:

>> Rujukan Temuduga Pembantu Kastam WK19

No comments:

Post a Comment